Måndag

Hej hej


Min sambo var bara hemma en kort tur nu, i helgen bara. så han åkte imorse.


Okej, det är 16 dgr kvar till utlandet med min älskade.


Och jag måste så klart hårdbanta då. Träning varje dag plus lite kalorier.

Ska gå iväg på stan snart och köpa:

- nytt pulver
- ett gott grönt te (till mornarna, för öka förbränning)
-ett gott svart te (till kvällarna och sötsuget)
- honung som sötning i te
-frukt (äpplen och gärna jordgubbar)
-mörkchoklad (får bara äta2 rutor om dagen)
- sportbh ( så jag kan börja jogga intervaller)
- kolsyrat vatten.




Jag funderar på att äta så här:

Dag 1:  frukost ca 11.00 Pulver
              lunch ca 15-16.00 Pulver
              Middag ca 19.00 Pulver
              Övrigt: frukt, allt drickbart, 2 bitar choklad (70%)

Dag 2: Frukost Ca 11.00  Pulver
             Lunch ca 15-16.00  Pulver
             Middag: Omelett med ägg, kalkon och feta ost.
             Övrigt: frukt, allt drickbart, 2 bitar choklad.(70%)



Och så tänkte jag ta dom två varannan dag. så jag äter någon fast föda varannan dag.

Jag måste klara det. Annars hinner jag inte bli smal.



Nu har jag hela morgonen mulat i mig godis. har ätit fazer 250 g, m&m, och salt och blandat.


Men nu ska jag slänga det jag har kvar. är så spy less på godis nu!!!!

Jag måste skriva upp hur jag ska äta dag för dag och sätta upp på kylen. så jag håller det.


PS: jag vaknade klockan tre inatt av att jag mådde skit illa. Spydde upp gårdagens kvällsfika med mackor och oboy.YEEEJ! kändes skönt. dock skulle jag aldrig kunna få bulimi. Jag spyr aldrig. Om jag inte är as full. och jag hatar att spy. fy faaaan. klarar inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0