Lördag

åh, nu har jag suttit ner en stund. Ätit ett stort äpple och druckit kolsyrat vatten. Även några läkerol.

Har vart på en långpromenad. Och det kändes tyngre idag, antar att det är för att jag åt så lite igår.
Men nu är det gjort. Och jag ska äta pulver vid fyra.


En kompis smsade och frågade om jag ville komma och dricka lite vin ikväll. Men jag sa att jag skulle göra annat. Även om det låter mysigt. Men ett glas vin är 170 kcal. Och man dricker ju aldrig bara ett glas.
Och nu har jag tok bantning (enligt min mening) och kan inte kasta iväg dom kalorierna i sjön. Då äter jag hellre mat lixom.

Nu ska jag ta en låååång dusch. Sen plocka lite i lägenheten. Så ska jag hänga tvätt och tvätta mer kläder.
Sen pulver och stor kopp te.
Sen fortsatta städa i lägenheten eller plugga
sen kommer kvällen och detta elände börjar närma sig sitt slut.


Mina planer för söndag:

* kliva upp
* gå morgonpromenad
* göra en kopp te och sitta vid datorn
* äta pulver vid 12 tiden
* gå på den långa promenaden
* hem äta ett äpple och dricka vatten
* gå och sola
* dricka pulver ca 16.00
* fortsätta tvätta.
* försöka underhålla mig till klockan 20.00
*20.00 äta sista portionen pulver
* se på tv, sen sova.

JAg måste nu skriva upp allt, annars vette fan om jag klarar av det. jag måste lixom stålsätta mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0