Lördag 16/5-09

Idag är det lördag och jag har redan ätit en hel del onyttigt. Började bra med en snabb morgonpromenad.
Sen hem och åt en hårdmacka med keso och en kalkonskiva och drack grönt te.


Sen skulle jag, killen och vovven ut mot havet och min kille tyckte det skulle vara gott med bullar.
Sagt och gjort, in på affären och tillbaka med tre nybakta kanelbullar.

Vi delade lika.

Det har jag ångest för. Jag var inte speciellt sugen. Utan åt för att det var gott. Blir less på mig själv.

Har även precis ätit 2 kinderägg. killen åt det sista. ÅNGEST.


Börjar känna mig tjock igen.

Panik.


Idag är det lördag och vi ska bara vara hemma. Mycket att göra. Och så är det Robinsson och Eurovision song contest på tv, och att vara hemma och titta på det får mig att tänka på godis och mys.
Jag vet inte hur min kille kommer att tänka. Men man vill ju äta nått gott då. Typ chips med dipp och lite godis.

Men samtidigt är jag rädd att ramla dit.... åh.... imorgon ska vi till min mamma iaf. Och då ska jag gå/jogga på kvällen. Och morgonen där på och kvällen. Och inte köpa nå godis.

Jag vill ju helst gå ner till 55kg, men åtminstone ligga kvar på 56kg.


Min kille har berömt mig massor. Sagt att jag aldrig vart så tränad som jag är nu. Och att jag är perfekt nu.

Jag vägde lite när jag träffade han, för hundra år sen. då vägde jag bara 45kg. Men hade en annan kropp då. nu skulle jag inte vilja väga det.

Men jag vet att min kille tycker jag är snyggast när jag är så här, alltså typ inga love handels och sånt. han vill ha en smal tjej. Så jag vägrar ju gå upp i vikt igen.

Sen vill min kille att vi ska göra lasange till middag... men jag vill inte äta. klockan är snart fyra och jag är inte det minsta hungrig.

Ja, vi får sen. Anitingen skriver jag ikväll eller på måndag när jag kommer hem.


tänkte jag skulle väga mig på tisdag igen. åker ju utomlands på onsdag. wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0