Hm..

Jag har idag ätit pulver till frukost och lunch. klockan är ju nu efter sju och jag är inte jätte hungrig. Men när man äter pulver så kommer hungern fort. Men jag funderar på att göra iordning pulver till klockan åtta.

Imorgon hade jag tänkt äta bara pulver hela dagen, men jag skulle klara det idag. och imorgon kanske det är jätte svårt. plus att jag eventuellt till ett köpcenter imorgon. och då lär jag vilja äta en sallad där. och då är det onödigt att äta mat idag.

Det har vart lätt idag men ändå jätte jobbigt. som sagt, när man äter pulver ändras suget fort. Ena sekunden tycker jag att det är lätt som en plätt. och nästa är jag sjuuuuuuukt nära att springa till affären och köpa godis, eller ner til pizzerian och köpa en fet pizza. men min hjärna säjer nej, och jag vet att jag kommer ångra mig bittert,

 Kl:20.18
Pratade i telefon, så nu gick tiden lite.
Och äter jag nått nu, måste jag börja om på nytt igen imorgon, och det hjälper mig inte att bli smal fortare precis. det betyder jju bara att jag måste vara ännu hårdare  imorgon, och det kommer jag inte klara.


jaja. nu ska jag göra mitt pulver och kolla på Ugly betty och sen desprate. sen är det ut med hunden, och sen läggdags.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0