Hjälp!

Nu när jag duschade så märkte jag att nästan all min rumpa är borta. och för några dagar sedan tyckte  jag att jag jobbat upp den så fint och fått lite put på den!!

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ju inte gå upp i vikt runt magen, men inte heller att kroppen ska bryta ner mina muskler.

Måste jag äta mer? Åh, jag vet inte.


Jag funderar på att gå och köpa riskakor och makrill, och kanske keso.

Och göra en hårdmacka med makrill och keso, och ett ägg till middag...

Det värsta jag vet är när rumpan blir platt... fan fan fan.

Ja, jag ska gå på affären sen och köpa makrill, hård bröd och keso.
Riskakorna kan jag strunta i.


Men jag antar att jag måste ge energi till kroppen för att den ska kunna bygga upp musklerna.


Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0