Fredag 8/5-09

Ja, nu är det fredag igen. Och jag ska inte göra nått speciellt. Vilket både är bra och dåligt.

Är jag ensam, kan jag bestämma själv vad jag ska äta. eller snarare inte äta. men samtidigt kan det bli jobbigt just för att jag är ensam och tycker synd om mig själv och att det faktist är helg och jag är ensam och borde få äta.

och ringer jag nån kompis för att vara med så kommer jag garanterat äta nått. godis, chips, popcorn eller pizza eller nått sånt. och jag vill inte gå ut, för det är väldigt mycket kalorier. Sprit, vin och öl är mycket kalorier och då kan jag lika gärna äta godis lixom.


Så jag ska försöka slå undan tankarna på att det är helg. Lådsas att det är en vanlig dag. både idag och imorgon.
Söndagen är nästan jobbigast. då finns det inget att se på tv och det är en lååååååång dag. uscha.


Idag har jag iallafall vart ute på en morgonpromenad, och när jag kom hem gjorde jag grönt te, som jag druckit nu. och om en timme ungefär ska jag dricka pulver och en halv banan. undra om jag ska prova mixa ner bananen i pulvret? kanske blir godare.

Efter pulvret blir det 2 timmars promenaden. men den kommer nog gå fortare, för jag har planer på att jogga en bit.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0