Ett brutet mönster

Min middag blev två hårdmackor med makrill och keso... And I was in heaven!




Det blev för mycket med två mackor. Men jag var så hungrig att det spelade ingen roll då.
Detta var första gången jag åt makrill med keso. Och det var vansinnigt gott, och sjukt nyttigt med!

jag började blöda näsblod också. Och jag blöder aldrig näsblod, bara om jag är stressad eller sovit dåligt. Så det var ett ganska starkt tecken från min kropp att nu fick det räcka. Jag kan inte äta så lite.


Men jag ska tänka ut en ny plan, hur jag ska äta. vill inte tappa muskler. Vill bygga muskler på ben och rumpa.


Nu ska jag skiva en halv banan och smälta choklad över. Mumma!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0