En långpromenad senare..

Jag är hemkommen från min promenad. Det kändes segt i början, för det var ett tag sen jag gick där, och jag visste hur långt jag hade kvar. sen dog min Mp3 också, vilket inte gjorde nått enklare.Men men promenaden tog lite kortare tid. Vet inte exakt. Jag joggade några gånger.


Nu har jag ätit ett äpple och druckit bubbel vatten. gott.


och jag är så trött. antingen lägger jag mig och sover en liten stund i soffan eller går och duschar. Jag är inte bra på att sova på dagen. det blir alltid att jag vaknar med värsta blodsocker fallet och måste ha nått. Och jag ska ju till affären sen, är rädd att jag ska balla ur och köpa nått. ska äta pulver klockan 16.00 igen. Sen nästa pulver poriton vid 19-20 nångång.

Ska kolla vad det är på tvn sen med, så jag vet vad jag kan underhålla mig med.


Kan INTE rekomenadera att mixa ner en banan i pulver blandningen. fy fan. smakade väl helt okej. men konsistensen var inte att leka med. blev som ett tjockt slem som var svårt att svälja.


Wish me luck. Ska inte äta nå mat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0