1 timmes promenad

Hej

Har vart ute på en timmes promenad. Jag tog inte den gamla vanliga turen. Min hund är så leeesss på den och även jag. Så jag hade ingen lust att tvinga med henne.

Så vi gick en helt annan väg, med massor av uppförsbackar. Så det brände rejält i rumpa och ben. Det tog en timme. Sen var jag ute en halvtimme till, då hunden fick bada lite och leka. Men jag räkna inte med den halvtimmen, för det brändes inte mycket kalorier då. Men en timme fett bränning iaf=)


Jag åt heller inget innan. Var inte så hungrig. Kroppen var väl inte van vid att få fast föda så på morgonen, så jag var inte ens hungrig vid tolv. Av ett ägg lixom. Well, jag gick ut strax efter 13. och då började jag bli små hungrig.


Så när jag kom hem, tänkte jag att jag måste ha nått fort för att kroppen och musklerna vill ha det. så jag hade inte tid att koka ägg kände jag.
Så det blev 1 hård macka, som jag delade på två. På den ena hade jag makrill och keso och på den andra hade jag keso och kalkon. Och kolsyrat vatten till det.

Nu råkade jag äta mina två chokladbitar också. Hm... blir så sötsugen när jag äter mat.  får se om jag klarar det här ikväll nu.

Jag blev verkligen sjuuuukt mätt på den där mackan. känns som jag ätit för mycket. frågan är om jag ens behöver någon middag. Tveksamt.
Det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0