Upplägg

Jag tänkte så att jag skriver på kvällen efter varje dag. För att summera. Jag ska tillägga att jag hållt på redan några veckor och väger nu 59,5kg.

jag mäter mig också. Och då mäter jag höfterna, magen (där jag är som störst) och midjan (där är jag ganska smal, men kul att se iaf. Jag har vägning och mätning varje torsdag.

Detta mina mått förra torsdagen:

Vikt: 59,5 kg.   -0,5kg
Midjemått: 70cm.  +- 0cm
Magmått: 88,5.  -1cm
Höftmått: 94cm.  -0,5cm


jag ska även knäppa bilder på min mage i jeans nu, så man kan se före och efter.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu: en kopp te, minimjölk och sötningsmedel.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0