Torsdag: Vägning & Mätning

Jag mätte och vägde mig det första jag gjorde i morse. Så här blev resultatet:

Vikt:  59,9 kg    +0,4kg

Mått mage: 84cm  -4,5 cm

Mått Midja: 69cm  -1cm

Mått Höft: 92cm  - 2cm


Jag hade alltså gått upp i vikt i morse. Besviken jag blev. Dock hade jag tappat 4,5 cm runt magen där jag är som störst. Vilket ju var bra. Eftersom det är det som är största problemet.  Men det med vikten bevisar ju bara att jag inte går ner i vikt även om jag inte äter godis och äter mindre portioner. Svart på vitt.

 Så jag har fått låna pengar av pappa, till mat sa jag. Tycker inte om att låna pengar eftersom jag är självständig. Men så viktigt är pulvret för mig. Så jag har en portion pulver kvar hemma. Imorgon så äter jag den till frukost, sen köper jag ett nytt paket på lunchen när jag springer hem. Nu jävlar ska jag ner i vikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0