Summering Torsdag 19/3-09

Frukost: ½ port. havregrynsgröt+blåbär och hallon+minimjölk
                en kopp te


Lunch: 1 liten portion Nachos gratäng+ lätt frache+ sweet chilisås+ tomater
              Cola light


Middag: 1 stor portion nachosgratäng+lätt frache+ sweet chili+ tomater
                cola light


Övrigt: Godis (lösvikt för 22kr!!!!)



Motion: 1 morgonpromenad ca 20 min
              1 dag promenad lite mer än 1 timme.
               400 situps
               Alla ben-och rumpövningar.



vad ska man säga om dagen. Jag hade gått upp i vikt. och idag har jag ätit för mycket. På tok för mycket godis. brukar annars köpa för 10-13 kronor.  Måste skärpa mig.

Imorgon börjar med pulver, i största möjliga mån. Jag kan inte lova att jag kommer byta ut alla måltider mot pulver, men jag kommer ha den avsikten iallafall. För imorgon jobbar jag så jag är inte hemma förrän vid kvart över sex. Så antingen är jag så hungrig att jag har ont i magen och måste då äta nån vanlig mat. Eller så är jag inte så jätte hungrig och kan äta pulver. Tiden får utvisa.

Provade mina favorit jeans idag. hemskt. lovehandels och mage som putar ut. och det matchat till mina smala ben och armar. jaja.. jag ska ut och gå en lite längre promenad senare också, men min stackars hund är helt slut nu och ska låta henne sova en stund. Kanske ska duscha så är det gjort.


Ja, hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

vilket sammanträffande!

Jag har precis bestämt mig för att jag också ska börja med pulverdiet. Skrev precis om det i bloggen! Vi får peppa varandra helt enkelt att hålla oss till det här, inte låta suget ta över!

Lycka till, hoppas du vill hålla kontakten. :)

2009-03-19 @ 22:26:34
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0