Summering Tisdag

Frukost: ½ port havregrynsgröt+ hallon+ minimjölk


Lunch: 2 rostade mackor+smör+skinka


Middag: Fisk lasange, stooor portion


Övrigt: Lösgodis, vindruvor


Motion: 1 morgonprom. ca 20 min
              1 Dagprom. ca 1h
              1 kvällsprom, långsam, ca 20 min


Igår brast det. Men jag har kämpat så länge med att inte äta godis. Men jag kunde inte stå emot suget. jag skulle åka klockan tolv med en bekant till coop. och jag räknade verkligen sekunderna. Jag var irriterad och kände mig arg. Ville bara få det där sockret. När jag äntligen handlat så hetsade jag i mig kanske tio utan att direkt känna smaken av dem. Efter ett tag kände jag lugnet sköljde över mig. Underbar känsla.

Jag vet inte hur jag ska göra. Men jag tror att jag ska början äta pulver istället. För jag kan inte sluta med godis nu. Jag ska plugga och vara mycket med hunden och jag kan inte koncentrera mig på nått. Om jag äter pulver, och samtidigt får äta godis så vet jag att jag går ner i vikt. Jag lovar att jag inte gått ner till 58kg  imorgon som jag vill. Och det beror på att jag ätiit mat, som frukost, lunch och middag. Jag står lixom still då.

Så fort jag får pengar, blir det pulver. tills dess blir det så lite mat som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0