Summering Tisdag 31/3-09

Frukost: Pulver
               ½ mosad banan


Lunch: 2 kokta ägg m. salt
             1 wienerbröd


Middag: nachos gratäng+sweet chili+lätt frache
               ½ tomat


Övrigt: 1 äpple
            1 påse tuttifrutti
            1 marabou choklad med daim smak (76g?)
            1 toblerone (50g)
             påskmust light

Motion: 1 morgonprom. ca 40 min
              1 dagprom. 1 ½ timme.
              500 situps
              Alla benövningar

Men guuuuud så duktig jag varit idag , NOT! Åh ena dagen äter jag typ inge godis alls, sen äter jag massa. fattar inte. det onyttiga idag har varit nachosgratäng, wienerbröd, tuttifrutti, choklad och ännu mer choklad. jag skäms. fan.

Tänk om jag ätit nyttigt och gjort den långa promenaden. då hade jag gått minus med kalorier.

Imorgon blir det pulver till frukost och lunch och 2 ägg till middag. Så är det bara. Imorgon är det 7 dgr kvar innan min fina kille kommer, och idag när jag tog på mig mina jeans hängde fettet ut som vanligt. fan fan fan fan.

imorgon ska jag tammefan sköta mig. på torsdag är det vägning och mätning och jag måste ha fått possetiva resultat.

Hoppas eran dag vart bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0