Summering söndag 29/3

Frukost: kycklingsoppa
                1 vit fralla+smör
                cola light


Lunch:  1 pizza +vitlökssås+sallad
               cola light


Middag: -



Övrigt: 1 rulle marabou choklad.
             massor av cola light. säkert 1 ½ liter.


Motion: små promenader
              en benövning


Ja, igår var jag ju ut, så idag var det en bakis dag. Men jag maxade med ben och mag övningar igår, för jag misstänkte att jag skulle vara helt slut idag. Jag är inte bra på att gå ut, tycker det är jobbit att vara bakis. Fattar inte att jag, när jag var yngre, orkade festa så mycket. Skönare med hemma kvällar, och billigare. dock är det ju roligt att träffa folk.

Den där rullen med choklad var igentligen helt onödig. jag var inte sugen på godis när jag var på affären, men tänkte att jag kanske skulle bli. så jag åt den mest bara för att. jag känner mindre godissug nu, konstigt. Och det är ett framsteg för mig.

Imorgon är det en ny dag, och då ska jag sköta mig tänkte jag.

Min plan är: två längre promenader, alla ben och magövningar och 20 min crosstraining på kvällen.
Jag ska även försöka med pulver till både frukot och lunch, frukt emellan och kycklingsoppa till middag.

Jag har druckit så sjukt mycket cola light idag. Känner mig trött av all cola. Jag blir pigg en jätte kort stund sen trött. Men att jag druckit så mycket tro jag beror på att jag drack igår (vätskebrist), och den salta maten idag.


Well, good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0