Summering: Söndag 15/3-09

Frukost: ½ port. havregrynsgröt+ hallon och jordgubbar med sötningsmedel+ minimjölk

Lunch: 2 ägg med salt.

Middag: ½ port. havregrynsgröt+ hallon med sötningsm. + minimjölk

Övrigt: Vindruvor, 10 st nachoschips

Motion: 1 morgon promenad ca 20 min
              1 dag promenad ca 1h och 20 min
              1 kvällspromenad ca 40 min



Ja, jag syndade med nachos chipsen, suget blev helt enkelt för stort. Tänkte straffa lite med att inte äta middag men nu halv tio så kunde jag inte låta bli att koka en halv portion gröt. Jag blev för hungrig. Och jag känner mig själv. Blir jag för hungrig äter jag nått snabbare och onyttigare och förstör allt. Så lite gröt så kan jag sova gott sen.

Måndag imorgon, då ska jag jobba. Allt blir enklare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0