Summering Onsdag

Frukost: massa vitt bröd+smör
                te


Lunch: pulver med vatten


Middag: nachosgratäng+ lätt frache +sweet chili
               cola light


Övrigt: Godis


Motion: 1 morgonprom. ca 40 min
               1 kvällspromenad ca 20 min


Idag har inte vart en sån bra dag som ni kanske ser.  Jag köper aldrig hem bröd till mig själv, för jag vet att jag bara äter upp det. Så brödet hade jag fått av mamma, och det var sjukt gott.

Jag längtar till löning så jag kan köpa pulver. då ska jag äta det i största mån. När jag jobbar ska jag försöka äta det både frukost, lunch och middag. Och när jag är ledig kanske till lunch och middag. Eftersom jag tycker om att sitta ner när jag är ledig och äta lite till frukost och dricka te. så då kan jag äta en ½ portion havregrynsgröt.

Okej. då försöker jag imorgon igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0