Summering Måndag 30/3-09

Frukost: Pulver
                ½ mosad banan


Lunch: Pulver
             ½ mosad banan


Middag: Kycklingsoppa
               2 små skivor osötat bröd + smör


Övrigt: popcorn
             läkerol
             cola light


Motion: 1 morgonprom. ca 30 min
              1 dagprom. ca 50 min
              500 situps
              alla benövnigar


ja första delen av dagen hade jag inget problem med sötsug. Tror att det beror på krom tabletten. Men sen när jag skrev ett inlägg här blev  det bara värre och värre.

jag var så sjuuuuuuuuuukt nära att gå till affären. sminkade mig till och med lite för att gå. men av någon konstig anledning så gick jag aldrig. jag popade popcorn och hetsåt det med cola light. inte jätte nyttigt, men bättre än godis.

 dock så hjälper varken glass eller popcorn mot mitt sötbegär. det dämpades lite, men inte mycket,..

Så imorgon kommer jag förmodligen att köpa lite godis.... tror inte jag klarar en till sån här dag.

jag skulle ju träna 20 min på cross trainern. men jag hade sån abstines och sån sjukt dålig motivation så det blev bara 10 minuter. pinsamt. men fan utan sockret har jag ingen lust eller energi till nått. och jag känner ju att jag går ner sakta i vikt även fast jag äter lite godis. för jag har ingen energi eller lust att träna när jag inte får äta sockret.


Men men, det  är en ny dag imorrn!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt det är att höra att det är någon annan som har samma problem som jag :) Även fast jag önskar att ingen annan ska behöva ha samma jävla tankar som jag har.. Det är verkligen ett helvete. Och detär precis som du säger! Man ger upp för stunden och skiter i allt, i sin kropp, vad alla tycker.



Det där med anna skippers, jag har också tänkt på det. Inte juste henne utan mer att någon ska följa efter mig dagarna i ända och kontrollera vad jag äter hela tiden, jag skulle tycka det var jätte skönt!



Men vi ska lyckas! Så svårt kan det väl inte vara? eller?

2009-03-31 @ 09:36:08
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0