Summering Måndag 23/3

Frukost: en fjärdedels portion gröt+ bär+lättmjölk


Lunch: två frallor (vitt bröd)+ smör


Middag: -


Övrigt: Godis
             cola light


Motion: 1 morgonprom ca 20 min
              1 kvällspromenad ca 30 min.



har inget att säga om dagen. blev frallor vid fem och då var jag vrålhungrig, det var därför jag blev svag när jag var på matbutiken och köpte det nybakta brödet.

På onsdag ska jag till mamma och vara där några dagar. hon bor långt ut i skogen och långt från affär. så det blir inge godis då. ska köpa med mig hallon osm jag kan stö på sötningsmedel på.skulle vara skönt att passa på att bli av med lite sötbegär.

Kommentarer
Postat av: johanna

hur lång är du??

2009-03-24 @ 18:27:04
Postat av: Mariaefternamn

Konstigt, jag kan inte kommentera på det senaste du skrev.. Ja ja.. Du är så otroligt duktig tycker jag! Jag beundrar den självdiciplin du har. Visst, jag var duktig som inte åt fler mackor.. Men resten av dagen gick inte bra alls! Jag hetsåt som vanligt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.

2009-03-24 @ 21:35:43
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0