Summering Måndag 16/3-09

Frukost: te
½ port. havregrynsgröt+hallon+minimjölk


Lunch: 1 risifrutti


Middag: Stekt vitkål+ fläskgryta


Övrigt:  Vindruvor
cola light
50 g lightglass (utan socker)+ hallon


Motion:
1 morgonpromenad
1 kvällspromenad
400 situps
Alla benövningar (har ett litet schema)


Ja, igår Måndag hade jag sjukt mycket cravings. Jag var såååååå nära att gå och köpa godis. Men så tog jag lite glass med frysta hallon som jag värmde. och det hjälpte ganska bra, trots att det inte är något socker.

Risifruttin till lunch var sjukt onödig. den inehåller ju ca 190kcal. Vilket är kanske lika mycket jag gjorde av med i promenader.

Middagen åt jag hos svärmor, som själv försöker äta nyttigt.

Idag är jag glad att jag stod emot mitt enorma sug igår. Vi får se hur denna dag blir. Är ju sol ute så det blir mycket promenader idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0