Summering Lördag 28/3

Frukost: 2 ägg med salt


Lunch: Pulver
            ½ mosad banan


Middag: Kycklingsoppa
               1 vit fralla+ smör
                cola light



Övrigt: lite godis
            chips
             rosévin
             cider
             grogg

Motion: 1 morgonprom. ca 40 min
              1 dagpromenad ca 40 min
              500 situps
              Alla benövningar (dubbla omgångar)


Ja gårdagen var ju bra tills jag skulle ut. Det blev inte så mycket godis. men desto mer chips. Och sen spriten då, jag höll mig ganska lugn med den iallafall. men det är ju kalorier. jaja så kan det vara. Ingen större skada skedd.


Idag började jag morgonen med kycklingsoppa. bakis mat;)

Kommentarer
Postat av: Mariaefternamn

Jag tycker att du gör det på rätt sätt! Du tränar och tänker på vad du äter! :)



Jag hejjar på dig också! Tycker att du är hur duktig som helst. Hejja oss :D

2009-03-29 @ 17:04:22
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0