Summering lördag 21/3

Frukost: pulver


Lunch: 1 hårdmacka med smör+leverpastej


Middag: fisklasange


Övrigt: godis
             40g chips
             ½ sockerkaka
             cola light


Motion: 1 morgonpromnad ca 20 min
              1 dag promenad ca 1 h
              1 kvällspromenad ca 20 min




Vad ska man säga om gårdagen. Ja, jag sprängande huvudvärk halva dagen på grund av pulvret jag åt igår och imorse. försökte dricka vatten, man ska ju dricka cirka 2 liter om man äter pulverdiet. Men den extrema huvudvärken fick mig att ångra allt pulver jag drack. Det går helt enkelt inte. Jag får för ont i huvudet. Så jag ska dra ner till 1-2 ggr på dagen så jag får ett riktigt mål om dagen.
Det var därför jag bakade sockerkakan och dröck i mig halva. Men gott var det. Har inte så mycket ångest faktist. ska inte baka nått sånt nå mer bara. då äter jag bara upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0