Summering Fredag 27/3

Frukost: risgrynsgröt+kanel+socker+mellanmjölk
                ½ hårdmacka+smör+kalkon+gurka
                1 stor kopp Oboy, stark
                1 ägg



Lunch: 1 ägg m. salt



Middag: Kycklingsoppa
               1 vit fralla+smör
               cola light


Övrigt: Lösgodis
            cashewnötter


Motion: 200 situps
              alla benövningar



Ja, frukosten åt jag hos mamma. väldigt rejäl för att vara mig. imorgon blir det ändring på det. Imorgon ska jag på krogen dessutom så då måste jag tänka på att alkoholen är en del kalorier.

Ikväll blev det mys kväll. men godiset var inte så gott... konstigt. Jag köpte en ask läkerol idag med, som jag kan ha imorgon. ska försöka att inte köpa nå godis. eftersom jag ska ut så blir det nog inge godis, eftersom jag tycker om att äta det som  "mys" på kvällen.

Nu ska jag göra mina sista situps och sen sova. ska bli skönt. funderar på att börja jogga lite smått. alltså intervaller. För jag orkar aldrig jogga långt. men om man går en minut, joggar två och så vidare så kanske det blir enklare.


Men vad ska man ha på sig om man ska jogga? jag har nog inga kläder för det....

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0