Måndag

Idag klev jag och hunden upp vid åtta (som igentligen var sju) och jag var sjukt trött, tror att det var för att jag somnade sent igår. Hällde i mig så mycket cola så jag var pigg som en mört.


vi gick ut och gick sen när vi kom hem så fick hon mat, sen gjorde jag iordning pulver, en ½ mosad banan och en kopp te till mig. funkar än så länge.Tror det gör ganska mycket att jag tar en bit frukt till pulvret, för att slippa få ont i huvudet. måste dricka massa vatten nu med.

det är nu 9 dagar kavr till min kille kommer hem, saknar han. men framförallt så vill jag vara smal när han kommer. så nu känner jag mig motiverad.

Och Jag känner inget större godissug nu. Vet inte om det beror på Kromtabletten jag tog till frukost, eller nått annat. ska iallafall försöka att inte gå på affären.


Nu ska jag rensa lite här sen gå en längre promenad med min trötta vovve.

kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0