lördag

ja igår kände jag mig ganska mättat på allt sött.


Idag när jag vaknade så var godis det första jag tänkte på som vanligt. Men  jag hade inget kvar sen igår. Men det gick över.


Min joggning gick ju åt skogen, snön vräkte ner imorse när jag klev upp. Kom även på att jag inte har någon sport bh, måste införskaffa i en sån. Känner mig ganska lugn trots all snö, det ska ju bli plusgrader mån, tis och ons.

men jag och vovven var ute i 40 minuter på promenad. sen gick jag och sola. och nu väntar jag på att mina 2 ägg som jag ska äta till frukost ska koka klart.

Tror faktist jag kommer klara mig utan godis idag. Jag hade nämligen en väldigt stark dröm inatt, där det var sommar. Jag hade tighta snygga jeans, ett vitt linne och en smal midja. Och jag minns att min kille tyckte jag var sååå snygg. Och alla kollade efter mig... haha. min kille kommer hem om 11 dgr. så nu ska jag verkligen försöka!!


nu är äggen klara. Puss på er!


Ps: såg på min statestik att jag har vart uppe i 25 läsare på min blogg. Kul!!!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0