Kanske...

ska skriva lite mer än bara summering. okej. jag jobbar annars. men kommer nog bli arbetslös redan imorgon, för jag jobbar deltid, och stämplar upp. och då är mina deltidsdagar slut så jag har två val, nöja mig med den lön jag har eller stämpla heltid. och jag har verkligen inte råd att klara mig på en deltidslön, så då blir jag arbetslös.

Är en bra grej för mig just nu, då jag har mycket annat att tänka på och inte trivs med det jobb jag hade iallfall.

Idag började jag min dag med godiset som var kvar från igår. det var kanske tio stycken. jag hade velat haft mer. men nyss gjorde jag iordning en ½ portion havregrynsgröt, med bär och lätt mjölk. Nu har jag märkt att man kan göra gröten "större" med mer vatten. så imorgon ska jag prova göra en halv halv portion med mer vatten. alltså en fjärde del av en vanlig portion. Jag tro jag skulle klara mig på det.


nu ringde en "bekant" och ville att vi skulle gå ut och gå, som vi ofta gör. det tackar jag gärna ja till. en promenad behövs. men då sa hon att vi skulle upp på nå berg där dom tydligen sålde våfflor. och jag Älskar våfflor och pannkakor. suck. då blir det verkligen pulver till middag. och helst inge godis heller. skulle kanske kunna bara köpa hallon och strö på lite sötningsmedel (yeah right) . näe men hade jag vart ledig från allt imrogon hade jag nog kunnat det. men jag har en jobbig grej framför mig imorgon, som gör mig nervös och stressad. så då behöver jag nästan godis, eftersom det lugnar mig. trakiskt...

imorgon ska jag även ta en bild med mina jeans så ni får se före bild. ska utomlands i maj, då ska det vara andra bullar. alltså inga bullar :P

hörs med summering ikväll.

Ps. vad glad jag blev med kommentaren från Maria, tack:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej gud nej, det går inte bra alls. Jag är inne i värsta ät-perioden just nu, äter konstant. Och helst godis också. Äter naturdiet eller allevo, de är okej faktiskt! :)

Har du något tips på hur fåglarna man ska skaffa sig motivation till att inte äta så mycket? Behovet av mat vinner över viljan att gå ner i vikt. Och det suger ju. Haha.

2009-03-22 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0