Jaha

Då har man skaffat en till blogg. Men dom två kommer inte ha nått med varandra att göra. och kommer därför inte prata om min andra blogg nått.


Jag är en 22-årig tjej som kämpar med ett sockerberoende och hetsätning. Jag har aldrig haft anorexia eller bulimi. Vilket jag är glad för. Men när jag var yngre ( i gymnasiet, och tidigare) kunde jag äta allt jag ville utan att jag gick upp i vikt.

Men sen hände nått och jag började gå upp i vikt. Jag är nu 170 cm lång och väger 60kg. Inte så mycket? näe, jag bryr mig igentligen inte så mycket om siffrorna. Men jag är en tjej med väldigt smala armar, ben och bröstkorg. Men allt fett sätter sig på min mage. och jag mår fruktansvärt dåligt av detta.

Mitt mål är 55kg. Har vägt det i omgångar och trivs bra där. Men mitt stora mål är att till sommaren ha ett par tighta jeans och ett vanligt tight ribbat linne utan ha en mage som står ut och "love-handles".  och så har jag lätt för att tappa all rumpa om jag bantar så jag tränar nu en del på en crosstrainer som jag har hemma. sen har jag en vovve som jag går ut och går med en massa. Försöker också göra mycket benövningar. Just för rumpan.


Jag vet inte, tror inte, att någon kommer hitta min blogg och läsa den. Jag gör detta mest för min egen skull. Klart att det skulle kännas peppande med folk som läser.

Min kropp är på denna trivselvikt, 60kg, och där kan jag äta precis allt jag vill utan att gå upp det minsta. Men nu trivs jag inte och vill alltså ner i vikt. Så mina fem kilo är tuffa kilon. Och jag måste äta ganska strikt och så för att det ska hända nått. jag vill inte svälta mig själv en vecka och tappa massa vätska. sånt funkar inte för mig. jag måste få äta nått, även om det är lite och nyttigt.


Så, om någon läser, välkommen till min blogg. Ni kan kalla mig Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0