Idag, tisdag

ja då är man arbetslös. undra om det blir enklare då eller inte. konstigt nog tror jag det blir enklare... när jag är ledig och min sambo inte är hemma sminkar jag mig inte så ofta och då skulle det kännas som väldigt onödigt att sminka sig för att köpa godis för att bli tjockare. Idag har jag dock köpt godis. åt upp det vid 11. suck.


Jag vaknade vid åtta, gick ut med hunden. sen åt jag en vit fralla från igår med smör på.

jag har vart ute och gått en massa idag, eller en massa o massa. men drygt två timmar kanske. Till lunch åt jag pulver och ett äpple. Dricker vatten nu. Har inte fått ont i huvudet än iallafall. skööönt=)

Ikväll kommer min mamma och hälsar på. då ska vi äta lax, potatis och romsås. jag ska äta lite potatis, trots att jag älskar det! ska äta en liten portion!


nu håller jag mig sysselsatt med att städa. fast jag har ju fått mitt socker idag, annars hade jag nog inte farit runt här och pysslat på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0