Abstinens!

Trodde jag skulle klara mig utan det idag! faaaaaaan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) Tyvärr så gjorde jag inte det, som vanligt. Jag är ritigt trött på att förlora mot mig själv hela tiden. Ser att du också börjar bli det?



Det där med tabletterna. Om jag hade råd skulle jag nog pröva det direkt, dock har jag inte så mycket pengar att röra mig med varje månad :/ Helst av allt vill jag ju att jag själv ska kunna ta kontrollen över mina matvanor. Men imorgon är en ny dag, eller hur? Bara man försöker hålla kvar känslanav hur det känns efter att man ätit något man inte ska så går det nog. Men det är just det som är det svåra!



Vi kommer att klara det här! I sommar ska vi vara snyggast på beachen. Aight? ;)

2009-03-30 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0