Onsdag

Hej.

Känner mig nere....


Jag är tilbaka fett i det jävla socker beroendet... jag blir verkligen galen.

Suget blir så starkt att jag kan inte bry mig mindre. När jag äter så mycket, och mycket socker, så orkar jag inte träna.

Jag var ut med vovven  för ett tag sen, och fin promenerade.. alltså kastade pinnar och sånt.

Jag har idag ätit nachos till middag sen tryckt i mig massor av godis.

Och när jag var ute och gick kände jag att jag skulle inte orka springa om jag kunde. för jag har ätit så mycket.


Hatar mig själv.

ja, igår kväll åt jag min sista Voltaren tablett. Och jag känner av benet. Imorse provjoggade jag, typ bara tio meter, och det var inte jobbigt, men jag vågade inte springa mer.

och nu känner jag av benet, inte så det gör ont, utan att det känns som det spänner och blir svullet. Så känns det.

Och jag skulle kunna springa, bara för att det inte gör ont. Men jag är rädd att det ska bli samma sak igen. Vill inte det.

Kan inte mitt ben bara vara bra? Jag blir så less på mig själv för att jag joggade på ett ben som gjorde så ont.

Jag ska provjogga hos mamma i helgen, blir det inte bra så kommer jag att köpa Voltaren gelen och smörja direkt på benet. Och sen hoppas. Och det innebär att jag måste vila en vecka.....fan fan fan..

Och jag som skulle äta lite kalorier nu när jag inte kunde träna.. yeah right.

Jag har köpt ett lakriste, det ska vara bra mot sötsug.

Och imorgon ska jag köpa snus. Mocca. jag har snusat några gånger. Men aldrig blivit beroende. Socker är en snabb "drog" som rusar upp i huvudet, medan nikotin från snus tar lång tid innan det når huvidet. så jag har verkligen försökt ersätta godis med det, men icke.

Men jag ska prova igen. Och börja röka skulle jag aldrig göra. Då skulle jag ju bara vara dum i huvudet.

Ingen normal människa som vill gå ner i vikt, bli hälsosam, tränad och är i min ålder börjar röka. Då har man en för besatt tanke av att bli smal.

Lakristeet hade räckt igår, när vi vart ute och gått. skulle aldrig köpt godis. fan.


Jag håller på att tappa kontrollen igen. Fan jag som hade en hyffsad bra kontroll innan resan. Jag måste återfå den.


Jag har tänkt gå till badhuset och simma imorgon.kanske. Jag har lite ångest för sånt. Badhus. vill inte klä av mig och simma i en tyst hall med massa andra... vi får se.


Imorgon är det vägning och mätning. Jag tror knappst att jag gått ner i vikt, eller minskat i midjan...Deprimerande.

Ska köpa joggingtights imorgon och en vattenflaska. Kanske blir lite peppad då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0