MATDAGBOK torsdag 11/6-09

Frukost: 2 dl fil+färsk ananas+musli
               grönt te



Lunch: 1 pizza slize från IKEA



Middag: Nachosgratäng+creme frache+sweet chili
               Ramlösa


Övrigt: nötter
            Färsk ananas
           4 st naturgodisar (nötter med choklad)


Motion: 1 morgonpromenad ca. 30 min (snabb)
              1 kvällspromenad ca 40 min (långsam)


YEEEY!!! Från att äta massa godis, åt jag bara fyra chokladbitar från naturgodis.
Dom är ju lika onyttiga som vanligt godis, men innehåller ju iaf inga konstiga tillsatser.

Maten var ju inte så jätte bra. Men ibland, eller ganska ofta, får jag ett enormt sug efter nachosgratäng. Och det är oemotstådligt. Enkelt och gott.

Den färska ananasen gjorde verkligen sitt. För utan den hade jag nog vart sjukt sugen på sött. Färsk ananas är ju som vanlig frukt, förmodligen ganska mycket fruktsocker. Men bättre än godis. Den var så söt att den tämpade suget rejält.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0