MATDAGBOK måndag 8/6-09

Frukost: 1 ägg
                1 dl fil+havregryn+ honung
                1½ fralla+smör+ ost
                2 glas Oboy



Lunch: ---




Middag: 2 grillade köttbitar (picnic skivor)
               2 potatisar+pepparsås
               cola light


Övrigt: 2portioner rabarberpaj+ vaniljsås
             te


Motion: 1 morgonprom. ca 40 min (sakta)
              1 kvällspromenad ca 40 min



Är fortfarande hos mamma. Äter Voltaren  och är inne på min 4:e dag av 5:e. 

Jag känner av benet, men haltar lite för att inte belasta det benet så mycket.

Åt inge godis, dock massor av paj, och alla som har bakat smulpaj, vet hur mycket socker det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0