MATDAGBOK Lör 6/6-09

Frukost: 2dl låglaktos fil + ½ dl havregryn
                te


Lunch: 3 Stoooora kanelbullar (från affär)



Middag: 2dl låglaktos fil + 1dl egen musli



Övrigt:180g M&ms
            3 chokladpraliner
            1 pizza slize
             naturella nötter
             24g marabou choklad


Motion: 2 långsamma promenader ( får inte träna)



Vad ska man säga om gårdagen?

Mitt socker beroende är på ruta ett igen. Och det är sjukt jobbigt. Jag åt inget riktigt igår, så jag var konstant sugen på sött hela dagen.

Lördag var min andra dag med Voltaren. Så jag får inte träna eller anstränga mig för mycket. Vilket är sjukt frustrerande.

Igår gick jag en lite längre promenad på kvällen, och fick ont i benet, även fast jag nyligen tagit en tablett.

Jag har en svag känsla av att det inte kommer bli bättre.

Blir det inte bättre får jag köpa Voltaren Zon, och smörja på benet, men då får jag inte sola på tre veckor. inte benet iaf, kan ju se lite roligt ut.

Och blir det inte bättre då, så måste dom ge mig antibiotika. Dom måste!!!!!

Vill inte vara tjock en sommar till, vägrar!!!!

Idag, SÖNDAG, har jag vart ut på en mini promenad på morgonen, och sen druckit en kopp välling, väldigt gott!

Eftersom jag inte får träna, är mina planer att försöka äta så lite kalorier som  möjligt. Från och med idag, söndag.

Just nu sitter jag och äter läkerol. Med tanke på allt godis jag ätit varje dag i flera veckor nu så var godis det första jag tänkte på, på morgonen. Men jag ska verkligen försöka stå emot.

Idag åker jag till min mamma. Så inte förran på tisdag kan jag uppdatera om hur det gått.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0