Lördag

Hej igen.


Nu har min sambo åkt och jag tröståt 3 stora nybakta kanelbullar.

Har även köpt en påse m&m´s till ikväll.

Jag har typ en inflamation i benet, sen innan resan när jag tränade så mycket. Så nu ska jag äta 3 Voltaren om dagen i fem dagar.

Så på onsdag så får jag börja träna igen, förhoppningsvis!

Jag måste få träna. jag har gått upp i vikt. och känner mig sladdrig och ful.

jag vill börja jogga igen. vill ner i vikt. Nu satsar jag på 55 kg!

Har köpt hem en massa nyttig mat, eller inte massa men:

keso
vegonuggets
frukt
turkist yogurt
osockrad fullkornsvälling
gröna ärtor.
låglaktosfil
egen musli
te
honung


Ska få ägg av mamma imorgon, för hon har höns.

Jag känner mig taggad!


men jag börjar med min matdagbok igen redan idag. Även om detta blir e sjukt onyttig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0