Im back.

Nu är jag hemma från utlandet.

Vi har haft det underbart. Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Inga morgonpromenader, bara dom första tre dagarna. Och dom kunde man inte kalla morgonpromenad. Det var mest som att strosa omkring.

Eftersom jag har en annan blogg om mitt liv, så ska jag kortfattat berätta om min hälsa och så.

Jag har ätit godis varje dag, och chips, vitt bröd, massa mat, onyttig mat och marmelad. Har även druckit vanlig cola varje dag.. Varför? ja när man är i utlandet är det svårt att motstå.

Men det är inte allt. Hade jag vart ute och gått varje dag och sprungit så hade jag förmodligen vart duktigare med maten.
Men mitt ben förvärrades. Jag vet inte om jag berättade det. Men en muskel i mitt högra ben är överansträngt. Och innan jag for så sprang jag på det fast det gjorde sjukt ont. vilket jag fick betala för sen. Så jag har knaprat ipren och vilat.

Men tyvärr har det inte försvunnit. Och det gör mig vansinnit galen! Jag hade fått upp konditionen, och det är svårt, om man inte är en träningsmänniska. Oc jag tyckte det var skönt att jogga, och framför allt märkte jag snabba resultat på kroppen. Jag blev snabbt fastare, smalare och lixom hårdare.

Så jag ska vänta till imorgon, kan jag inte jogga ikväll så ska jag ringa vårdcentralen. och då kommer jag väl få nått antibiotika och sen vila. Jag vill inte vila. jag vill träna. Gud, jag blir så frustrerad när jag tänker på det.

Jag är så rädd för att jag ska bli stillastittande så länge att jag sen kommer falla tillbaka och inte orka göra nått eller inte ha motivationen till nått.

Men som sagt, jag ska provjogga ikväll.

Nu ska jag skriva min vikt och mätning. Kommer strax.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0