Fredag 12/6-09

Ja då var det fredag igen. och jag ska alldeles strax åka till mamma och vara där till söndag.

Och det ser jag som en chans att träna.

Imorse halvsprang jag in på stan när dom öppnade och köpte löp tights. Det fanns ett par small kvar på Åhlens. Det är slut på alla sportbutiker här i stan och i grannstaden.

349:- pungade jag ut för dem. Så nu ska det springas.

Jag hoppas jag och mamma kommer kunna springa redan ikväll. Eller gå och springa lite. Prova på igen. Går det inte denna helg köper jag den där Voltaren salvan.


Dagen idag iallafall, började med fil, banan och musli till frukost. Och några skivor ananas. Sen borstade jag tänderna och var inte sugen på nått. Gick på stan, sen hem och städa och duscha. Jag kom på att jag inte har nått nyttigt att äta till lunch, filen är slut och jag har inga ägg. Så jag har precis blandat pulver, det och en halv banan får bli min lunch.


Ska ta med mig ananas och lakriste till mamma, för att inte få sötsug.

Jag återkommer igen på söndag!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0