Break

igår fick jag en ångest panik attack. inget jag någonsin tidigare fått.

jag fick stark hjärtklappning, svindel och pulsen rusade.

fick åka in på akuten och kolla mig.EKG och sånt. inget fel på hjärtat.


dock har det inte försvunnit. tog en ångest dämpande tablett igår kväll för att kunna sova.

Idag har jag som ett tryck över bröstet.hela tiden. fruktansvärt jobbigt.

Och jag vet inte riktigt hur det kommer bli nu. kurator? sjukskrivning?


Jag vill bara att allt ska vara som vanligt.


Jag som alltid trott att folk kan påvärka sin depresion och att panik attacker är nått som man gör själv.

Igår fick jag uppleva att kroppen är så mycket mäktigare. All ångest jag samlat på mig genom åren har nått sin gräns. och den gränsen satte min kropp. Jag kan inte göra nått. näe attackerna kommer får jag knappt luft och det spänner och trycker över bröstet, och det känns som jag ska dö.

Jag önskar ingen detta. Om du har problem med nått så gå till en psykolog eller kurator nu! genast!. För en dag kommer det ikapp dig, och då kan du inte göra allt du ville. för då är du vekrligen inte frisk förran kroppen är det.


jag tar en liten break nu, kanske så uppdaterar jag lite om hur jag mår.

ta hand om er. kram

Kommentarer
Postat av: Mariaefternamn

Hey. Ser att du inte mår så bra för tillfället. Hoppas du mår bättre snart, verkligen.



Jag tänkte börja blogga igen jag, måste skriva av mig lite.

Hoppas att vi hörs.

Tappa inte glöden!

2009-07-06 @ 22:41:50
Postat av: Mariaefternamn

Var har du tagit vägen? :/

2009-07-13 @ 13:03:33
Postat av: Mariaefternamn

Hoppas att du mår bra.

Tittar fortfarande in på din blogg då och då och hoppas på att du ska uppdatera.



2009-11-10 @ 01:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0