Trodde jag ja..

Precis när man säger att allt känns bra och man inte har nått sug, så får man sug. Och jag kände att det vart extremt. Så jag ville inte vänta för då skulle det bara bli värre.

Så jag tog 6 nötter, lite olika, Halvt glas påskmust och en ruta mörk choklad. Och konstigt nog försvann suget. JA!



Man får dock vara försiktig medd mörk choklad. Lätt att tro att det är nyttigt. Igentligen är det inte mindre kalorier än vanligt godis, men det innehåller inte ens i näheten lika många konstiga ämnen. och så är det mycket kakao.
Och den är ganska mäktig, så jag sätter inte i mig hela kakan. Eller jag kan ju, men jag har bestämt mig. Ska bara äta en bit till. Eventuellt två rutor. Men jag ska verkligen försöka med bara en.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0