Torsdag

Hej

Idag klev jag som vanligt upp åtta och gick ut på prommis.


Sen var jag as hungrig som vanligt när jag kom hem. Men ingen frukost. Utan jag gjorde iordning jordgubbste istället och satte mig framför datorn en stund. Vid halv tolv tiden började jag med lunchen.
Det blev äggröra med 3 ägg, ½dl mjölk, två skivor kalkon i bitar, 4 tomatskivor och några bitar fetaost, salt och peppar.
Och det blev as gott!

Jag delade upp maten på två. Så den första delen åt jag innan min långpromenad, som jag nyss kom hem från. Och nu har jag tagit ett glas cola light och ett äpple, för att dra ut på allt.

tänkte försöka hålla mig till fyra innan jag äter andra delen av lunchen. så behöver jag inte äta middag:)


jag ska på affären med sen. tro jag... måste tänka vad jag igentligen behöver där...

Min kille kommer hem imorgon, och då ska jag göra tacos till middag, så det är väl det. Frågan är om jag vågar gå, då kanske jag inte kan motstå godiset....

får se sen..


Föressten, jag har ju gått ner i vikt!!!! åh känns som en lättnad!!  2 kilo kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0