Tisdag...

Idag känns det som en bra dag. Jag har ätit mitt pulver, banan och druckit jordgubbste.
Pratade med en kompis igår. Hon skulle också ner i vikt. hon är nog lite smalare än mig, men har love handels och så. Och hon är beslutsam. jag vet att hon kommer klara det. Hon äter inge godis och sånt. Men äter mest skräpmat och dricker massa cola. Så hon skulle sluta med det och äta sallad. Och jag vill ju inte att hon ska gå ner i vikt och inte jag. så jag måste klara det.


Som tur är så kommer min kille hem om 12 dagar igen och då är han bara hemma en helg innan han åker igen. sen kommer han tillbaka 5 dagar innan vi åker utomlands. Och jag måste väga 55 kg då!

Jag har suttit och kollat på bilder från våra förra resor tillsammans och jag har alltid vart missnöjd med mig själv. Alltid sagt att jag ska gå ner i vikt, och sen kommer jag där på resan och känner mig tjock och ful. och när jag ser på alla bilder blir jag så arg. jag är ju fan tjock på dom med. som en tjock jävla höna.

Näe, jag måste klara detta!

Imorgon ska jag äta lunch med en gammal arbetskollega, men jag ska ta sallad om det finns. och så ska jag inte äta pulver til frukost, utan bara dricka te. sen blir det antingen ingen middag alls, eller pulver.

Känner mig stark nu. Jag ska klara dettta. det som verkligen skulle kunna sabba det nu är att jag somnar. för alltid när jag somnar på dagen så vaknar jag med väääärsta cravings och har såntsöt sug att jag skiter i allt. Jag är jätte trött, men ska hålla mig vaken en timme till, så jag och min lilla fis till hund kan gå ut o gå. på en långpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0