Summering tors 2/4-09

Frukost: Pulver
               ½ mosad banan
               te


Lunch: Pulver
             ½ mosad banan
             te


Middag: 2 pannkakor+grädde+ sylt
              ½ hårdmacka+smör+lite kaviar


Övrigt: 1 äpple
             Mycket te

Motion: 1 morgonprom. ca 40 min
              1 dagprom. 1h & 50 min
              1 kvällsprom.(sakta) ca 40 min
              Alla benövningar
              400 situps


JAAAA! INGE GODIS! åh jag är stolt över mig själv. Jag tog en Krom tablett till lunch, vid 14.30. Och jag är helt säker att det är därför jag ite har nått sötsug. Alltså inget alls! sjukt ju! Lite järnvilja med. Men mest är det nog krom tabletten.

Det finns hopp för männskligheten.Hehe. Åh jag hoppas jag klarar morgondagen med. Det blir ju lätt så att det är fredag och helg och man vill "fira" lite. Lixom mys.

Men Nej, jag ska inte falla i den fällan! jag får göra popcorn i värsta fall!


Så ha en bra kväll allihop!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh vad glad jag bli för din skull!

Visst är det skönt när man har vunnit över sig själv? Helt underbart är det. Imorgon, tänk på hur bra du mådde idag när du lyckades. Jag vet att det är svårt att hålla kvar känslan men det är ju värt ett försök :)

2009-04-02 @ 23:05:11
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0