Summering tors 23/4-09

Frukost: 1 kopp te


Lunch: lamm, tzatsiki, sallad, 1 ägg, ½ tunnbröd m. smör
            cola light.


Middag: 1 tunnbröd+smör+färskost
                1 kopp te


Övrigt: 1 äpple
             2 rutor mörk choklad (70%)
             5 st mentos
             ca 3 dl ostbågar


Motion: 1 morgonprom. ca 20 min
              1 dagpromenad 1h, 50 min (brännt 621kcal)




Åh jag trodde jag skulle klara mig. anledningen till att jag blev sugen på sött och käkade ostbågar, var för att jag var hungrig. jag blev sjukt hungrig. därav tunnbröd mackan.

Jag får försöka igen imorgon.

Jag fattar inte dom tjejer som får anorexia. Asså vilken sjuk disiplin dom måste ha.
Jag har bantat till och från i mer än 6 år, och även haft ångest när det gäller mat. Men aldrig har jag kunnat svälta mig själv. aldrig. Jag har försökt, men jag kan inte. Jag fattar inte hur man kan strunta i att äta när man är så sjukt hungrig att man blir yr och nästan illamående... då måste man verkligen vara driven.

När jag blir sjukt hungrig och det är ganska lång tid kvar av dagen måste jag äta. för jag blir så hungrig att jag skiter i allt. när jag diskuterar med mig själv om jag ska äta eller inte, tycker jag det känns som vansinne att int äta. Jag vill inte må som jag gör, vill inte vara så hungrig. Tänk om jag dör om några dagar och så njöt jag inte dom sista dagarna.

Och så äter jag.

När jag vart så hungrig och äter får jag inte så mycket ångest. Det är när jag äter onödiga saker, som godis och för stora portioner och mycket onyttig mat, som jag får ångest. Inte om jag äter ett tunnbröd när jag är sjuukt hungrig.

Och det är jag glad för. Det räcker med den ångesten jag har.

Planen för morgon dagen:

Kliva upp
morgonpromenad
inge frukost, bara te
gå och sola
lunch vid tolv, pulver och frukt
långpromenad vid 13
hem äta ett äpple och dricka citron vatten
slinga håret mer
äta ett ägg och kanske en halv tunnbrö till middag el. hårdmacka med makrill och keso.
kvällspromenad.


Ska försöka att inte äta godis. kan bli mörk choklad. men inge lös godis.


see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0