Summering söndag 5/4-09

Frukost: Pulver
               ½ mosad banan
               te


Lunch: Pulver
             ½ mosad banan
             te + en kromtablett



Middag: Pulver
              ½ mosad banan


Övrigt: 2 mandariner
            ½ banan
            Läkerol

Motion: 1 morgonprom. ca 30 min
              1 dagprom. ca  1 timme
               400 situps
               Alla benövningar


JAAAAAAA!!! jag klara det!

Och jag ska vara ärlig, det har gått ganska bra. Det är timmarna på dagen som är jobbigast. mellan ett och fem typ.
Bara ibland, snabba stunder, har jag känt sug. Men då mer efter mat och inte godis.

Jag mår sååå bra.Jag orkade med en lång promenad. Jag undra om det är all energi från igår som gav mig så mycket kraft. Så vi får se imorgon, och jag orkar lika bra då. Tänkte ju köra bara pulver med imorgon. Jag känner mig mycket smalare...konstigt nog.


Åh nu är jag vrålhungrig.... kanske ska ta en frukt innan jag lägger mig. annars kommer jag inte somna.Kan inte somna på tom mage.


Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad kul! Visst är det underbart när ma klarar det? Det känns som om man vinner en fight mot ett stort monster ungefär.

2009-04-06 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0