Summering sön 26/4-09

Frukost: --


Lunch: 2 veggo nuggets (25kcal), sallad, ½ ägg (40kcal), tzatsiki (ca 40kcal)= ca 105kcal



Middag: kycklingfavorit från pizzerian ( kyckling, strips, sallad, rhodeisland dressing)
               pepsi light


Övrigt: 2 bitar choklad (70%)
            Loka


Motion: 1 morgonpromenad ca 30 min
              1 dagprom. 1h och 50 min.


En ganska bra dag om man bortser från middagen=(
Men jag tro det var nyttigare än en pizza iaf. En kompis kom till mig och vi var båda as hungriga. Och jag hade inte ätit  min andra halva av lunchen, så då blev det pizzerian.

Idag ska jag dock klara det.

Min första del av lunchen blir andra halvan av lunchen från igår. sen har jag kvar en palt från i lördags som jag måste äta, så det får bli min andra del av lunchen.

Jag känner inte så stort sug efter lösgodis. Den mörka chokladen funkar utmärkt. Och eftersom det är mindre socker i den så rusar inte mitt blodsocker och sjunker jätte fort.

Måste väga 57kg på torsdag. så är det bara.

Min dagsplaering:

morgonpromenad
te och frukt
äta första halvan av lunchen
Långpromenad
äta andra halvan av lunchen
vila
ut på en promenad med en kompis (lär bli en långsam, ingen går så fort som jag)
hem, slänga in en tvätt.städa lite
TV
Prata med älskling
sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0