Summering Onsdag 1/4-09

Frukost: Pulver
               ½ mosad banan
               te


Lunch: Nachosgratäng+ lätt frache+ sweet chili
             ½ tomat


Middag: 4 pannkakor +sylt+grädde
               1 hårdmacka+smör+ kaviar
               1 glas mini mjölk


Övrigt: Tuttifrutti (½ påse)
             Salt och blandat (½ påse)
             1 marabouchoklad 24g
             1 daim 40g

Motion: 1 morgonprom. ca 40 min
               1 kvällspromenad ca. 30 min


Minns ni "bara läkerol genom min strupe"? yeah right. åhhhhhhhh.... vad besviken jag blev på mig själv. Mamma kom till mig och vi stekte pannkakor. sen köpte vi massa godis. whay?

ja vi åt inte upp exakt allt, utan slängde en del. ville inte ha nått liggande kvar  till idag, torsdag.

Ja, nu ska jag göra ett inlägg med vägning och mätning., så får ni sett hur det gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0