Summering Ons 22/4-09

Frukost:  -


Lunch: ½ tex mex tallrik.
             cola light



Middag: 6 st cocktail tomater.


Övrigt: cola light
            2 rutor choklad.



Motion: 1 morgonpromenad ca 40 min
              1 dagpromenad 1h och 50 min. (brännt 621kcal)


En bra dag.. Jag klarar mig hyffasat hela kvällen. när jag lagt mig i sängen börjar hungern komma. Det blir då lite svårare att somna. Men jag lyckades.

Idag, torsdag, har jag vägt mig. med gott resultat. Och inte ätit någon frukost än.

Jag ska vid 12-12.30 äta en mer redig lunch. Det blir lammkött, tzatsiki, 1 ägg och grönsaker.

Jag hoppas hålla mig mätt på det så jag inte behöver äta middag. Jag tror att det kan funka.

Efter lunchen ska jag u på min långpromenad. Det känns att den tar ganska mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0