Summering måndag 20 april-09

Frukost: 2 nybakta frallor+smör+ färskost med olivsmak.
               två glas stark oboy.


Lunch: -


Middag: 1 fralla +smör +färskost
                2 glas stark oboy



Övrigt: Påskmust light
            godis (19:-)



Motion: 1 morgonpromenad ca 20 min
              1 dagprom ca 1 ½ timme
              1 kvällspromenad ca 40 min



tyckte synd om mig själv imorse när min kille åkt så jag köpte frallor och tröck  i mig. jävla loser.

imorgon ska jag:

* gå en morgonpromenad
* äta pulver med banan till frukost
* gå en långpromenad
* eventuellt cykla.
*äta pulver till lunch
* inte äta godis. har nötter och 70% choklad hemma. ska äta högst två små bitar av  chokladen.
*äta liten portion middag
*dricka mycket te


wish me  luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0