Summering Lördag 4/4-09

Frukost: Pulver
               ½ mosad banan


Lunch: -



Middag: 1 pizza+vitlökssås+sallad
                Påskmust light


Övrigt: godis (15:-)
            en banan
            1 mandarin


Motion: 1 morgonprom. ca 40 min
              1 dagprom. ca 30 min
              alla benövningar
              400 situps


En skit dag. men jag njöt. Nej, av godiset njöt jag inte så mycket. jag blev så sjukt mätt av pizza, så godist gjorde mig mest illamående. jag kände en lättnad när jag mulade i sisa godisen, som det skulle bli skönt att bli av med den.

jag hoppas jag kommer ihåg den här känslan imorgon. nej, men imorgon måste det bli pulver och bara frukt.

hoppas ni har en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0