Summering Lördag 11/4 (påskafton)

Frukost: 1 hårdmacka+smör+ost



Lunch:2 tunnbrödrullar med skinka,smör, ost, färskost, majs och tomat
            Varm choklad



Middag: 2 tacos med tillbehör
               påskmust light


Övrigt: Godis
            1 Tip Top glass (370kcal)


Motion: 1 powerwalk på morgon ca 30 min.


Ja vad ska man säja. Jag kan fan inte behärska mig när min sambo är hemma. Från imorgon är det mindre mat och definitivt godis som gäller. Jag har ju påsk must. det räcker ju igentligen.

Sen äter jag mer mat när han är hemma.även fast jag inte är hungrig eller ett dugg sugen på godis, så vill jag ändå ha, bara för att. som en jävla femåring. Näe nu får det räcka. Det är ju inge kul om jag gått upp allt som jag gått ner när min kille åker iväg igen den 20 april. och så måste jag svälta mig.

Näee nu jävlar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0