Summering fredag 3/4-09

Frukost: Pulver
               ½ mosad banan
               te


Lunch: Pulver
             ½ mosad banan
             te


Middag: 2 kokta ägg+salt
               stort glas påskmust light


Övrigt: Popcorn
            1 banan
            Massa påskmust light


Motion:1 morgonprom. ca 40 min
             1 dagprom. ca 45 min
             1 kvällsprom. ca 30 min
             alla benövningar
             500 situps


Yeeeeeyyy!! I made it!!

Ja popcornen är inte jätte bra. Men jag kan inte fatta att jag klara en dag till utan godis. Det handlar mycket om min kille. Jag vill så gärna se så bra ut jag kan på dom här dagarna.
Jag känner mig stark. Men lördagar är nog den värsta dagen i veckan. Då är det verkligen mys faktor, om man inte går ut. och jag är as pank, så jag lär inte gå ut.

Faaaan, jag måååste klara det!!!!!!
Nu är det 5 dgr kvar till min älskling kommer, jag måste klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0